După primele şase luni, Mazda România înregistrează o nouă creştere de cu 35%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului
trecut. Volumul de vânzări s-a situat în primul semestru la 1.129 de unităţi, faţă de 834 la finalul lunii iunie din 2017. Cel mai popular model al constructorului nipon din prima jumătate a anului, a fost compacta Mazda3, cu 402 unităţi comandate şi o creştere cu 23% în comparaţie cu
anul anterior. Clasamentul primelor trei modele din punctul de vedere al vânzărilor este completat de SUV-urile CX-5 şi CX-3 cu 398, respectiv 215 autoturisme.
„Aşa cum anticipam la finalul primului trimestru, SUV-urile CX-5 şi CX-3 continuă să contribuie în mod semnificativ la vânzările Mazda în România. Totodată, compacta 3 reconfirmă că este un jucător important în segment prin volumul mai mare de 400 de unităţi şi pachetul atractiv ce integrează linia de design KODO şi cele mai recente tehnologii SKYACTIV”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Şi vânzările din luna iunie au înregistrat o creştere, cu 32%, faţă de aceeaşi lună din 2017. Principalul factor al acestei evoluţii a fost tot Mazda3, cu un total de 105 unităţi comercializate, ceea ce înseamnă un plus de 19%.